9.8.06

Kuidas ristata omavahel Balti jaama turu hilbumüüja ja kruustangide, lambikupli ning varastatud automaki müüja

Selleks peate te samaaegselt varastama turu eri otstest mõne hilbu ja mingi vef raadio ja keskele kokku jooksma ning õigel hetkel vahelt ära hüppama.
Tulemuseks on lahe sell, kes meenutab veneaegset veesõlme kraani ja kellel on Oskar Lutsu näoga perse.
Aga vaev tasub ära, eriti kui tahad oma lastest puhata.
Seda saaks ka Kinobussis näidata tegelt

2 kommentaari:

Arkadi Zuk ütles ...

Oskar Lutsu näeoga perset ei maksa kinobussi pakkuda. Neil on kõrini sellest juba. Ma eelmine kord käisin (ruhnus) siis nad ütlesid, et ma olevat täna viies juba.

ma nii vihastasin tead.

Jubejuss ütles ...

Nii kui keegi kuulsaks saab, siis kohe hakkab ta häid pakkumisi tagasi lükkama.
Näiteks kui mulle pakutakse jälle mingit pooleteist tunnist uut perset näha, vaatan ma alati viisakalt lõpuni ja ütlen pärast ka kõigile aitähh.
A ga see on sellest, et ma ei ole kuulus ja ei kavatse saada ka kuna siis ma saadaks kõik perse ja ei ütleks kellelegi aitähh ja esimesena saadaks ma perse vana klassivenna Taimo.