4.8.06

Issand! Ma leiutasin vist äsja pastaka.

Ükskord hakkas Asta oma Ford Fiesta esilaternates ogalikke kasvatama.
Endel vaatas, astus ka ise asjatundlikult ligi ning vangutas pead: "Nad pistavad su pirnid nahka."
"Mis kuradi pirnid!? Ma teen sulle pirne!" hüüdis Asta ja hakkas Endlit harjavarrega taga ajama.
"Ema, ema, lõpeta ära! Ma olen 35 aastane, ma olen juba suur mees!" hüüdis Endel põgenedes.
"Ah tõesti?" imestas Asta äkitselt seisatades ja pidurikriginat immiteerides "Mh! A kellele ma siis nüüd pooki teen?"
"No pagan! No võta või need pärdikud!" ütles Endel hädaldavalt ja näitas oma laste peale.
"Juhheii!" huilgas Asta "Nüüd lähme teeme inteligentidele treipinki!" ja pistis laste suunas leekima.
No mis kuradi inteligendid, mõtles Endel ahastadaes, no mida võikski nõuda 1 ja 3 aastaselt tatikalt?
"Nõu-a neilt valik-vaas-tuu-seid!" kostus ülevalt kõmisev jäme hääl.
Endel vaatas üles, kuid ei näinud kedagi.
Endel vaatas kaamerasse, kehitas õlgu ja vaatas uuesti.
See oligi seekord kui pääsuke talle silma kakas.

Kommentaare ei ole: