1.3.06

Üks vana asi ka

Ühe peigmehe päevik

23. veebruar
“Kuule, teeme mais pulmad”
***
28. veebruar
No laadna, teeme
***
1. aprill
“Mais vist ei jõua?”
“Ega vist”
“A teeme siis juulis”
***
11. aprill
Käisime pulmapidamise kohti otsimas. Leidsime ühe, mis sobis suuruse poolest ja 36 kuhu oleks ka kahekesi ära mahtunud. Valisime suurema – lihtne!
***
14. aprill
Hakkasin pulmaisa otsima. Et ennast kurssi viia oma võimalustega, leidsin esmalt minu meelest mõnitava artikli pealkirjaga: “Pulmi tuleb hakata ette valmistama vähemalt pool aastat enne sündmust”- einoh geeniused! Ma ju ei teadnud siis isegi veel, et abiellun! Leidsin siiski paar kontakti ja hakkasin uurima. Selgus, et kõik on juba eelmine aasta ära broneeritud ja loomulikult sellele kuupäevale, mis meile sobiks. Pagan ma tahaks teada kelle sepitsused need on.
***
15. aprill
Leidsin vaba pulmaisa
***
16. aprill
LIIGA KALLIS RAISK!
***
17. aprill
Pakuti kahte pulmaisa – A.P. ja I.K! Aitähh! Andke mulle kohe püss parem – sellisel elul pole ka mõtet.
***
21. aprill
Täna meenus, et keegi peab ju pruutpaari sõidutama ka. Vedas, tädipoeg oli nõus - veel on maapeal inimesi.
***
22. aprill
Veendumus, et raha jätkub sai hoobi. Lihtsalt sai ja kõik. Eelarve ületas esimest korda mõistuse piiri. Mul ei ole ülikonda.
***
24. aprill
Mul on ülikond, aga kingi ei ole. Aga kui ma piisavalt kaua venitan siis kõlbavad vanad ka – niikuinii ei jõua siis uusi muretseda. Leppisin trükikojaga kokku, et saan kutsed trükkida tasuta. Pean bändi leidma.
***
25. aprill
Bändid ja pulmavanemad on üks kamp reetureid. Õnneks leidsin kolm bussijuhti, ühel polnud bussi - niisama hooples.
***
28. aprill
Valisin bussijuhi välja. Ja leppisin midagi kokku, kirjutasin kõik olulise paberilipakale.
***
30. aprill
Kaotasin paberilipaka bussijuhi infoga.
***
3. mai
Helistasin kokale ja uurisin menüüd. Tundus täitsa tore olevat. Saatsime kutsed laiali ja osadele kirjutasime kogemata, et infovajadusel helistage endale.
***
4. mai
Sain bändimehe numbri. Pidi olema normaalne mees. Otsisin sõnaraamatust, mis see tähendada võiks – ei leidnud. Huvitav palju viina võiks vaja olla? Hea, et see ei rikne vähemalt.
***
6. mai
Leidsin mingi paberinutsaka mingite telefoninumbritega. Proovisin – BUSSIJUHT! Leppisin kiiresti kõiges kokku.
***
7. mai
Õde soovitas hoopis pulmaema – mulle hakkas idee meeldima.
***
8. mai
Helistasin pulmaemale ja leppisime kokku, et saadan talle e-maili oma ideede ja soovidega.
***
19. mai
Nägin unes, et raha sai otsa.
Ma pole siiamaani pulmaemale e-maili saatnud. Huvitav, kas ta veel mäletab mind?
***
20. mai
Helistasin pulmaemale – ta veel mäletas mind. Õnneks oli ka temal kiire olnud. Lubasin talle, et mõtlen väheke ja siis helistan uuesti.
***
23. mai
Sõitsin Haapsalusse pulmaemaga kohtuma. Kuna olen väga nutikas sell siis ma pulmaemale sellest ei teatanud. Haapsalus selgus, et pulmaema on Tallinnas koolis.
***
29. mai
Huvitav, kas peaks kellelegi helistama ja uurima, et kes vastutab helitehnika eest? Huvitav kellelele? Ise ei tahaks enam millegi eest vastutada. Öösel nägin unes, et raha sai otsa.
***
31. mai
Öösel nägin unes, et vana tuttav helistas ja tegi tseene, et ma teda pulma ei kutsunud ja raha sai otsa.
***
3. juuni
Raha sai otsa
***
4. juuni
Kordan pidevalt Katrini sõnu: “Pulm on nagu reiski – ta jätab endast kustumatu mälestuse”. Ja veel millise!
***
6. juuni
Täna oli minu organiseerimisperioodi kõige mustem päev – mul meenus, et ma pole pulmas külaline.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere Jubejuss,
Ma lugesin seda sissekannet ja itsitasin kõht kõveras. Ja kuna ma eile juba tõlkisin ühe toreda artikli inglise keelde, et oma inglisekeelseid sõpru rõõmustada, siis mõtlesin sult küsida, et kas sul on midagi selle vastu, kui ma mingeid sinu toredaid asju tõlgin ja oma žurnaalis kajastan? Loomulikult viidetega sinu eestikeelsele blogile. Sest head nalja ei saa ju vaka alla hoida. Või mis?
Moonika

Jubejuss ütles ...

Tohib küll.

Anonüümne ütles ...

Tänan. Väga tore. Ma püüan siis head tõlked teha :-)

Anonüümne ütles ...

ma olen yhes sellises pulmas k2inud, kirikus ajas nutma, aga kokkuv6ttes syya sai h2sti, nalja sai h2sti ja seelikutes mehi tantsimas n2ha ja yhte paljast tydrukut ning palju kodu6lut. tore pulm oli, hea et korraldajatel raha otsa ei saanud.

Jubejuss ütles ...

Korraldajatel sai raha ikka vägagi otsa