23.1.07

Kuidas pole mõtet peaga vastu seina joosta

Ma olen ammu vaielnud mõnede vanasõnade tähenduse üle, kuid alati on ka palju vastaseid. Sestap käisime minu sõber Tõnniga karjamaal neid asju mõõtmas. Tõnn tegi pilti ja nende põhjal saab igaüks teha ise omad järeldused kuidas mul õigus on. Siin on tulemused, soovitan jälgida näoilmeid, et taibata, mis on mõtekas ja mis üleüldse võimalik ja kuidas tekib harmoonia:

Tähendab ma tahtsin öelda, et meest ei saa sõnast võtta - ise proovisin.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sellest on muidugi kahju, kui meest sünast võtta ei saa, aga veel hullem oleks, kui meest saaks tillist tõmmata...

Alumine pilt, see härjaga, meenutab muide Picassot. Ausalt noh.

Anonüümne ütles ...

novot ma kogu aeg räägin, et see jube juss oleks pidand ikka kunstiõpetust minema õppima. ei tea miks ta ei läind, äkki ei saand sisse? või visati hoopis välja?