2.1.07

Arno üritab seda seenteadust surmtõsiselt ikka võtta

Täna hommikul peatas tänaval mind keegi keskealine daam ja esitas küsimuse: " Kuidas, teie, IT ajastul laineharjale tõusnu suhtute vanal moel, käsitsi paljundatud DVD-mängijate juhenditesse?"
Läksin küsimusest nii ähmi täis, et ei saanud esimesel hetkel nagu sõnagi suust ja rehmasin vaid käega ning näitasin kusagile teadmata suunas ja üritasin vehkat teha. Kuid kõnealune daam ei tahtnud ilma vastuseta mind minna lasta ning püsis seetõttu mul tihedasti kannul. Lootsin ta Kassisaba õlleka juures maha raputada, kui nähtavasti alahindasin tugesvasti daami visadust. Viimases hädas ei jäänud mul muud üle kui ütlesin daamile, et teeme üks-ühele, ilma relvadeta. Nüüd aga sattus naine kimbatusse ja üritas põgeneda. Olin seega mulle ootamatult sattunud tagaajaja rolli. Otsustasin kätte maksta ja jälitasin teda tuldud teed tagasi. Lõpetasime minu maja ees ja lubasime teineteisele, et üks pole näinud teist ja teine esimest ning, et hakkame uuest aastast peredega läbi käima. Närvi ajas see, et olin alguspunktis tagasi ja pidin päeva otsast algama.
"Sama siin!" ohkas daam

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

vaata, lase vann hanepiima täis, võta triikraud, aja kuumaks, ja kasta piima sisse, küll sa siis näed...

Jubejuss ütles ...

Kesktelevisooni hakkas näitama!
Enam ei saa pestagi ilma et Ozerov kommenteeriks!
Kurat seda tahtsidki vä?