27.2.06

Vastuseks proua õpealajuhata L. Pakki pärimisele, miks ma hoidsin eemale kooli spordipäevast.

Lugupeetud proua õppealajuhataja L. Pakk.
Vastuseks teie pärimisele, et miks mina puudusin kooli talispordi päevalt, pean vastama, et ei ole mina teinud seda mitte pahatahtlikel kaalutlustel, ega laiskusest, vaid lihtsal põhjusel, et lõpetasin Teie kooli juba umbes 15 aastat tagasi ja üleüldse on minu sportlik külg viimastel aastatel kuidagi uinunud olekus, mistõttu oleks minu ilmumine vaatamata kooli ammusele lõpetamisele võinud lüüa parandamatu haava noorte spordipoiste ja tüdrukute füüsilisse hinge.
Lugupidamisega JJ

Kiirteade õpealajuhata L. Pakkile!!! URGENT!!!

Lugupeetud proua õppealajuhataja L. Pakk.
Kui te saite juhuslikult minult kirja ja pole seda veel jõudnud avada SIIS PALUN VISAKE SEE MINEMA- se on tähtsusetu kiri ühelt tähtsusetult vilistlaselt. Uskuge mind - uskumatult igav!
Kui te olete aga selle juba avanud siis pean edastama teile oma vabandused seoses sellega, et tuhnisin oma laual vedelevates paberites ja leidsin Teie kirja, mille olite saatnud 15 aastat tagasi. Olen nõus karistuseks osa võtma teie kooli spordipäevast.
Lugupidamisega JJ

Kommentaare ei ole: