22.2.06

Eesti edetabelid ja mingi väike loll vanamees

Ükspäev otsustasid meie tänava lapsed läbi viia suurejoonielised Nigeeria aastavahetus pidustused. See aasta tuleb veebajaani aasta või midagi sellist. Otsustasin, et minu lapsed sellest osa ei võta. Mitte et mul neegrite vastu midagi oleks, aga mulle ei meeldi, et kogu ürituse promootor on perekond Kuusemetsade 3 aastane poeg Toivo, kes lävib minu arust valede inimestega - näiteks tema vanemad. Kui lapsed tulid minu käest küsima, et miks nemad ei tohi minna, laskusin nendega psühholoogiliselt samale tasemele ja vastasin: "TÄHELEPANU, VALMISOLLA, START!"
Spordipoisid teavad täpselt, mida sellises olukorras edasi teha, eriti aga kuhu.
Kuna minu nagamannid ei ole ilmselt nakatunud spordipisikuga, jõllitasid nad mind veidi imelikult edasi. Kraaksatasin "SHMIGINN!", aga ikka ei midagi.

Kommentaare ei ole: