24.11.06

Onu Elmari vöödilised sokid

Onu Elmaril olid kurjad kollase-mustavöödilised sokid.
Iga kord kui onu Elmar hakkas poodi minema, hakkasid onu Elmari kurjad kollase-mustavöödilised sokid pahaendeliselt sumisema.
"Oi-oi!" arvas igakord onu Elmar. Aga midagi polnd teha - poodi oli vaja ju minna.
Aga ükskord läksid onu Elmari kurjad kollase-mustavöödilised sokid eriti kurjaks ja nõelasid onu Elmarit. Selle peale onu Elmar ainult naeris oma laia sõbralikku naeru ja ütles, et teie sokid mind juba ei morjenda.
Ja juba ei morjendanudki.
Nii juhtubki, et kes on õige, sellel ei peaks midagi siin elus karta olema. Kui muidugi jah mingi pätt või valetaja pole või lihtsalt kuidagi jube alatu mees.
Se oli siis lugu sellest kuidas onu Elmar Starmanile oma võla ära maksis (kuigi ise elab Hiiumaal :)

14 kommentaari:

Arkadi Zuk ütles ...

Mis nende nimed olid?
Mul on kahttlane tunne, et olen nende sokkidega samas koolis käinud.

Anonüümne ütles ...

Nagu on kunagi Hardi Tiidus õeld: "See plogi nagu oma sitt- loll küll, aga ikka loed."

Anonüümne ütles ...

Elmari elus juhtub kindlasti muudki põnevat. Mäletan, kui ta teerullijuhina töötas ja alati kui koni maha viskas, selle ilusasti ära triikis.

Jubejuss ütles ...

Ma käin ka seda plogi aegajalt vaatamas ja mulle tundub järjest rohkem, et see plogi on Hardi Tiiduse sitt.

Arkadi Zuk ütles ...

Mina olen siin plogis esimest korda. Seetõttu ei kommenteeri. Pole nagu moraalset õigust.

Jubejuss ütles ...

Mina olen siin plogis seal alt paremalt esimene, aga kas see on ka moraalne?

Anonüümne ütles ...

mind pole siin plogis ollagi ja seegi on ebamoraalne

Rein Purpur ütles ...

Evo Morales arvas ka nii.

tervitustega Boliiviast

R.Purpur

Anonüümne ütles ...

Läind hiidlane kalapoodi. "Kes sina oled?" küsis ta poodnikult.
"Kakalaupmees" vastati üle leti.

Rein Purpur ütles ...

Läinud kala kusele.
Sestsaadik ongi läänemeri soolane.

Anonüümne ütles ...

Keila uus poistebänd on
"ŠOKOLAADI NINJA"

Anonüümne ütles ...

sa raisk ära tännita vanainimese kallal nii palju

Anonüümne ütles ...

kuka hell on onu ellmar?

Anonüümne ütles ...

olen nende sokkidega nagu liis lassiga hädas.