30.8.05

Einselni lapsed!

Tegevuspaik: Taeva väravate esine
Tegelased: Peetrus, Kurat, Jummala hääl, salgake skaute, Eriti Vihane Skaut ja mingi eit
Aeg: Veidi pärast maailma lõppu, umbes siis kui kõik valmis

Peetrus: "surnu kirstul 15 meest, hõk, hõissa ja hõissaaa ja puu-del ru... ru.. rubl..."
Saabub Kurat
Peetrus: "OO! Vahi kuradit!"
Kurat: "Kus?"
Peetrus hakkab midagi ütlema kui Jummala hääl sekkub: "Tulge lapsed minu juurde!"
Mööda sibab salgake skaute
Peetrus: "Kelle pärdikud need on?"
Kurat: "Need on Einselni pärdikud. Kas sa Peetrus pole mõelnd vahel..."
Jummala hääl: "Tulge lapsed nüüd siia veidike teise kohta minu juurde!"
Mööda rühib salgake puhisevaid skaute
Peetrus ja Kurat vaatavad kuidas salgake kaugeneb. Kurat kustutab kannaga koni.
Kurat: "Lapsed - see on tulevik!"
Peetrus: "Aga Google aktsiad?"
Jummala hääl: "Tulge lapsed nüüd hoopis siia veidike minu juurde!"
Mööda rühib salgake higiseid skaute
Kurat:"Kurat, minu arust skaudid haisevad."
Jummala hääl: "Tulge lapsed nüüd hoopis siia minu juurde!"
Mööda rühib salgake vihaseid skaute, Eriti Vihane Skaut tuleb Kuradi ja Peetruse juurde ja küsib eriti vihaselt: "Kus Habe on?"
Kurat vaatab Peetruse poole, Peetrus vaatab abiotsivalt ringi ja vastab lõpuks ebalevalt: "Noh... ma... ma... ei..."
Kaugusest kostab jumalaema hääl: "Sööömaaaa!"
Eesriie

Kommentaare ei ole: