31.3.06

Kuidas lihtsalt olla edukas?!

Kord lähenes mulle Balti jaama taga üks vanem härra ja küsis: "Noormees, kas te teate, mida ütles kuulus filosoof Eugen Kant Königsbergi ülikoolis loenguid pidades oma üliõpilastele?"
"Ei" vastasin ausalt.
"No vot." ütles härra ja pöördus minekule.
"Oodake!" peatasin ma härra "Misa ta siis ütles?"
"25 krooni ja ma ütlen teile"
Otsisin kiirustades taskust kahekümneviieka ja andsin vanamehele: "Noh?!"
Vanamees muigas, võttis raha ja ütles: "Noh, noh! Eks ta ikka midagi seal oma filosoofiast luges ma arvan"
"Kuidas ma võisin nii loll olla!" mõtlesin ma nüüd vihaga "No muidugi filosoofiast!"
Siis aga meenus mul... "Oodake korra!" hüüdsin vanamehele uuesti järele lipates. "Aga tolle Kanti nimi oli ju Immanuel ometigi?!"
Vanamees ütles mulle pahuralt, et ta töötab äri valdkonnas ja pole ajaloolane, aga mina pidada üldse moepede olema.
No tere hommikust, ise ta üldse hakkas oma juraga pihta!

Kommentaare ei ole: