8.4.06

Raiuge mind või neljaks, aga see tükk kuhu jääb naba karjub ikka et president presidendiks!

Mõni mees, nagu üks mu tuttav, keda ma ei saa sõbraks nimetada, kuna me pole seda kokku leppinud kuigi kõik muu on paigas, kiitleb sellega, et ta sai koduveini valmis.
Tahhaks öelda NOOOOH!
Ka mina oleks sellisel meetodil oma koduveini, mida ma juba oktoobrist saati küpsetan, valmis saand. Aga mina lihtsalt tegutsen eesti hüvanguks ja antud hetkel on mul käsil katse, et kas mingisse 40l-sse purki on võimalik kambaga uputada suhkrukogus, mida õuroopa meilt trahvi näol siise nõuab. Ja peaaegu võin öelda et saab! Iga esmaspäev valan ma sinna sisse kilogrammi suhkrut ja see keemiline monstrum sööb selle lihtsalt ära! Ja seda suhkruhävitustööd võib, nagu ma vaatan, jätkata lõpmatuseni.
Kuigi ma usun, et kuskil tuleb puht kainemõistuslik piir ette, ma arvan, et umbes juunis kui ma maale puhkama sõidan, tuleb see veinitegu lõpetada ja minna suhkru pruukimise samaka ajamise etappi üle.
Vähemalt ma leidsin maalt spiraaliga ämbri.
Ei usu, et sel midagi rasedusvastasusega pistmist oleks

Kommentaare ei ole: