7.4.06

Enn ostis endale küll konstruktori, aga poldid jäid ju vanamehe kätte!

Minule isiklikult meeldib, et eestis on tänapäeval selline vaba elu, et ole kes tahad. Noh, et kas homo või noh, mingi kasvõi näiteks lihtne inimene või ükskõik kes. Ükspäev mängisimegi tööjuures mängu "Kas tõde või tegu!"
Kuna mina olen selline ürgeestilik arhetüüp, vastasin, et laul!
Kõik vakatasid ja vaatasid mind kuidagi külmalt, aga siiski viisakuse piires.
Pärast suitsunurgas ütles meie raamatupidaja Aino mulle, et on asju, mida meie, eestlased pühaks peame ja et kuigi sina Juss oled venelane olen ma endiselt sinu suhtes positiivne.
Mu süda tahtis kisendada, et MA OLEN JU EESTLANE, aga mu vene tahumatu talupojakostüüm rääkis midagi muud.
Sestap mõelgem alati enne kui me midagi räägime. Kasvõi näiteks seegi hea näide kui ma ükskord mõtlesin, et mulle meeldib nilbitseda ja pärast selle kohe ka teoks tegin, et polnd isegi üldse vaja midagi rääkida!

Kommentaare ei ole: