9.11.05

Unter der Linden

Mulle meeldivad sirge seljaga inimesed. Sageli paigutan neid tuba mööda laiali ja kõnnin siis nende vahel, ilma et riivakski. Olen ka ise selge juttu ja kiire taibuga. Üldiselt ütlen seda mida mõtlen. Olen tihti vait. Töölähetustele lähen meelsasti kusagile Tartu kanti ja alati olen ülikonnas. Kord üritasin Stockmanis eeva ülikonda proovida. Mida valgeks ei saand oli käsi. Aga eestlasel ongi käed mustad, sest meie eestlased oleme tööhobused. Mul meeldib ettekujutada, et olen araabia tõugu mära. Ükskord sõin kogemata köögis jahu ja kui see välja tuli siis hirnusin vaikselt naerda, jeeli-jeeli suutsin tagasi hoida et ei peeretaks. Peeretavad ju karud. Aga eks me kõik ole ka natuke karud, mina näiteks olen karumuhv. See on siis nagu minu panus või osa. Aga jah

Kommentaare ei ole: