3.7.07

Arno oskab saiast sitta teha kah!

Kord nagu hiljem õhtul istusin vaikselt suures toas ja lugesin üleriigilist ajalehte Postimees. Korraga tundus mulle, et keegi justkui näkitseb. Tõstsin vaikselt pilgu, kuid kohe jäi kõik vakka. Lugesin edasi. Kuid siis kuulsin seda jälle. Vaatasin, kuid ei midagi. Mõistsin, et keegi tahab mind proovile panna. Olen ennegi kohtunud keerukate situatsioonidega, mistõttu ei kohkunud ka seekord. Ilma pilku tõstmata ütlesin ma vaikselt, kuid kaalutletult ja väga kõlava Bergen-Belseni aktsendiga: " Sa võid joosta, kuid mitte enda eest!"
Nüüd ma pole enam kolm päeva midagi kuulnud ja naine saatis mind arsti juurde, kuid ma ju ei kuulnud teda, kas seda on palju palutud või mis?!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Nüüd väike nõuanne laenukonturipidajatele: liigkasuvõtmine on saatanast.