19.5.07

Maffia elust

Oli esimene kevadpüha väikse Alfreedo elus.
"TERVIST!" ütles väike Alfreedo kui uksest sisenes kaubamaja noorteosakonna veetlev meesmüüja, et tuua oma õele mune ja paprokat, mida omadel inimestele jagati 33% odavamalt.
"Tere." vastas kaubamaja noorteosakonna veetlev meesmüüja kohmetult.
"KAS ON KA KINKI?" müristas väike Alfreedo "On ju jõulud! Või miks muidu kannad punaseid sukapükse?"
"Eeee... jõulud" kogeles kaubamaja noorteosakonna veetlev meesmüüja
"ANNA KINKI!" kõlas vapra väikse Alfreedo hääl veel
Kuid juba jõudsid imperealistid ta kägistada
Rahvas räägib, et lisaks oli näha kaks sürrealisti, kolm utopisti ja üks jube suure kandlega vanamutt.
"Kas ma võiksin olla kandle surm?" küsisi nüüd juba noor Alfreedo

5 kommentaari:

Rein Kuresoo ütles ...

ma just kutsusin Arkadi NAKi naistesse.

Arkadi Zuk ütles ...

NAKi omad ei taha meid. No ütleme otse välja, me oleme liiga pikad nende jaoks. (ja siis veel see poliitika)

samas ma usun ka, et nad teavad kuidas ma ükskord ühe toreda kalambuuri seoses Inno ja Irjaga välja mõtlesin. Õnneks jäi see tookord avaldamata. I

Muide, ma ei suuda siiani otsusele jõuda, kas ma sellist keefiiri tahtsingi üldse nagu ma viimane kord Kirovi sööklas sain.

Jubejuss ütles ...

Mis te spetsiaalselt valite nedale selliseid pilte vä?
Miks minu omal pole ääred ära kõrvetatud?!

Rein Kuresoo ütles ...

Mis sa jahid selle poliitika ja seemnekartuliga. Kõrveta pilt ära ja padavai naistesse!

(eevo) ütles ...

sinu omal on kyll ärred ärra kõrvetatud aga sa ei tulnud neile õigeks ajax vhotokrahvi juurte juu järgi.. missas tahad siis... aga ma tõin ärra: http://tinyurl.com/d97toj